נעלי טיולים מומלצות – 8 הנעליים הטובות ביותר לטיולי טבע

23/04/2020 0 By admin

כשאנחנו יוצאים לטיול בשטח, בין אם זה טיול בין יום אחד ובין אם זה טיול בין יומיים ויותר, בין אם זה טיול בארץ או טיול בחו"ל, הרי שאנחנו צריכים להיעזר בציוד מתאים, ציוד רלוונטי לטיולים בכלל ובפרט למקום בו אנחנו מבקשים לטייל וכן למועד בו אנחנו מבקשים לערוך את הטיול.

איפה אפשר למצוא נעלי טיולים לנשים ולגברים?

לשמחתנו הרבה, אנחנו לא נתקשה למצוא היום חנות ציוד טיולים בכל קניון ובכל מרכז מסחרי וכן ברחובות מרכזיים בלב ערים שונות. באותן חנויות נוכל למצוא את כל מה שאנחנו צריכים בשביל לצאת אל טיול בטבע או בעיר, החל מדברים גדולים כמו שקי שינה, תרמילים וכלה בפריטים קטנים, שנראים אולי לא חשובים אך במהלך הטיול יתגלו כבעלי חשיבות רבה, כמו למשל אולר, פנס או פותחן בקבוקים. באופן שאולי יכול להפתיע, גם אוהל יכול להתגלות כפריט שחשוב להשקיע בו ולבחור אותו מבין רשימת אוהלים מומלצים.

מה תמצאו בחנויות ציוד לטיולים?

בין היתר, אנחנו נוכל למצוא באותן חנויות ציוד לטיולים, נעלי טיולים מומלצות. מדובר בנעליים שמתאימות לטיול בשטח, מאפשרות לנו לנוע בצורה נוחה ובטוחה, מבלי שייגרם לנו נזק בכף הרגל או ברגל עצמה, באופן כזה שנוכל לצעוד עם הנעליים בשטח מרחקים ארוכים בלי שום בעיה.

מה לגבי אתרי אינטרנט?

באופן טבעי, אנחנו יכולים למצוא היום נעלי טיולים גם בלא מעט אתרי אינטרנט, החל מאתרים כמו אמזון המציעים לנו אפשרות לרכוש נעליים מחנויות שונות ברחבי העולם, וכלה באתרים של חנויות ספציפיות אשר מוכרות את המותגים הנמכרים על ידן גם בחנויות פרונטאליות.

משתלם לקנות נעלי טיולים באתר אינטרנט?

השאלה היא, האם משתלם לקנות נעלי טיולים לנשים או נעלי טיולים לגברים באתר אינטרנט. התשובה לכך היא פשוטה. אם אתם מכירים את המותג, דגם,  יודעים מה המידה שלכם (למשל אם אתם קונים בחנות לא ישראלית) וכן יש לכם אפשרות להחזיר, אז זה בהחלט יכול להיות משתלם. אחרת, עדיף לגשת לחנות ולקנות.

כיצד בוחרים נעלי טיולים

לפני שאנחנו נציג דוגמאות לנעלי טיולים מומלצות, חשוב להסביר כיצד אנחנו בוחרים נעלי טיולים בצורה נכונה.

ראשית, אנחנו צריכים לחפש נעליים גבוהות, שיכסו את הקרסול. הסיבה היא, כך אנחנו נוכל להגן עליו ולספק לו משענת רכה ובטוחה.

שנית, רצוי לבחור נעליים עם סוליה מעט גבוהה, כך שכף הרגל לא תרגיש את האדמה. סוליה גבוהה גם תאפשר לנו לצעוד בשטח רטוב או טובעני בצורה נוחה.

שלישית, רצוי לבחור נעל מרופדת אך עם זאת קלה, כזו שלא תקשה עלינו בהליכה ומן הסתם, נעל שיהיה לנו נוח להשתמש בה לאורך זמן.

ארבע, יש למדוד את הנעליים בחנות וללכת איתן לפני שיוצאים לטיול, בשביל שנרגיש איתן נוח כשנשתמש בהן בשטח.

החנות היא לא שטח, אז איך מודדים?

אחת התהיות של לקוחות רבים אשר ניגשים לקנות נעלי טיולים לגברים או נעלי טיולים לנשים היא, איך לעשות את זה בצורה נכונה. כלומר, אם ניגשים לחנות לקנות נעליים צריך לקחת בחשבון שהחנות לא מציעה תנאים דומים לשטח, אז איך אפשר לדעת אם הן מתאימות או לא?

  • ראשית, יש חנויות שמציעות כלים שונים שמדמים שטח ומאפשרים למדוד נעליים, באופן כזה שיהיה אפשר לדעת אם הן נוחות, בטוחות ומתאימות להליכה בשטח.
  • שנית, אפשר לצעוד עם הנעליים מספר מטרים ואז להרגיש את רמת הקושי, בשביל לדעת אם הן מתאימות להליכה בשטח או לא.

אילו נעלי טיולים משתלם לנו לקנות

  • קטרפילר (Caterpillar) – נעליים שמוכרות הן בזכות העובדה שהן משמשות בעלי מקצוע לעבודה בשטח ובפרט חקלאים, והן בזכות העובדה שהן משמשות כנעלי טיולים לכל דבר. אנחנו יכולים למצוא לא מעט צעירים וצעירות בוחרים לנעול אותן בעת טארקים והליכות בשטח. מדובר בנעליים מאוד נוחות, בטוחות וחזקות.
  • טימברלנד (Timberland) – נעל שמוכרת הן בזכות העובדה שהיא משמשת כנעלי יציאה הרבה פעמים, אך היא משמשת כנעל לטיולים ולשם כך היא נועדה במקור. זו נעל חזקה עם סוליה עבה ואיכותית.
  • לה ספורטיבה (La Sportiva) – נעל הרים מאוד פופולארית, לא מעט מטפסי הרים נוהגים להשתמש בה, היא מאוד חזקה, יושבת בצורה מדויקת על כף הרגל ומספקת לה הגנה מלאה.
  • ג'ק וולפסקין (Jack Wolfskin) – אפשר למצוא דגמים מסוג זה, גם בתור נעליים גבוהות, וכן נעליים נמוכות. הן מספקות בידוד ויחד עם זאת מגינות על הרגל מפני גשמים.
  • נורת'פייס (The North Face) – החברה המובילה לציוד טיולים, מציעה גם קטלוג עשיר של נעלי הליכה לגברים ונשים, נעליים במגוון רחב של דגמים בצבעים וסוגים שונים.
  • מאונטיין וורהוס (WEARHOUSE) – נעלי הרים המגיעים בגרסאות ודגמים שונים, נחשבים מאוד עמידים וחזקים, אמינים, וכן חסינים למים. אפשר למצוא דוגמאות של נעלי שטח לגברים וכן נעלי שטח לנשים.
  • אדידס טרקס (Adidas Terrex) – חברת הנעליים המובילה בתחום הספורט, נכנסה עם הזמן גם לתחום נעלי שטח. אפשר למצוא נעלים קצרות המתאימות להליכה בשטח. יחד עם זאת, חשוב לבדוק, האם הנעליים מתאימים לכל סוג של פעילות ולכל סוג שטח.
  • און קלודרוק (On Cloud CLOUDROCK) – חברה יחסית חדשה בתחום, המציעה נעליים מאוד נוחות וקלילות לשטח. חשוב לומר, בניגוד לנעליים אחרות, הרי שאלה מתאימות גם לריצה בשטח ולא להליכה וטרקינג. זה אחד השינויים שחלו בתחום של נעלי שטח, עם הזמן חברות רבות שמשקיעות משאבים בייצור נעלי ריצה לשטח, החלו גם לייצר נעלים המתאימות לטיולים, ובאופן כללי ניתן לשלב בין השניים.

סיכום

לפני שאתם ממהרים לצאת לטיול בשטח, טראק או כל פעילות אחרת, אל תשכחו לקנות לעצמכם נעלי טיולים מתאימים. אפשר למצוא קטלוגים נרחבים של נעלי טיולים לנשים, נעלי טיולים לגברים, וכמובן כאלה המתאימות גם לילדים ולילדות.